woensdag 9 december 2009

030TU

Het laatste grote onderdeel van de constructie: Support de distribution.


De steun zit niet gesoldeerd, maar door een bout en steun vastgeklemd in/aan het frame. Zo kan de schuifbeweging goed worden afgesteld. Voor de montage moest wel een deel van het huis van de tandwielkast worden afgesneden. Weer een bewijs dat dit onderdeel later aan de kit is toegevoegd.



Nu dit alles gemonteerd is, ziet het er zo uit:

De constructie is klaar en van nu af aan is het "alleen maar" onderdelen aanbrengen.

2 opmerkingen:

  1. ha, dat schiet lekker op! welke motor zit er in, rpm en tandwielkast vertraging?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet je zeggen dat ik daar nog niet naar gekeken heb. Vooralsnog de bijgevoegde onderdelen/motor gemonteerd.
    Tandwielen zitten er nog niet in, maar dat is een fluitje van een euro.
    Zodra alles zit merk ik vanzelf wel of ik tevreden ben of niet. Een alternatief zit overigens al wel in mijn bovenkamer.

    BeantwoordenVerwijderen