vrijdag 1 juli 2011

241p

Na het afbouwen van de tender was toch even de inspiratie weg, maar ik ga weer aan de slag.
Alle onderdelen van sectie 4 (chassis) liggen weer uitgestald en de handleiding is nogmaals zorgvuldig doorgenomen.

Vorig jaar had ik geconstateerd dat bij de achterste as er een groot verschil met de 1:1 241P is. In dit stadium kan ik niet zien of exact nabouwen mogelijk is en ga ik er vanuit dat Semblat gelijk heeft met de maatvoering en dat is tot nu toe eigenlijk altijd uitgekomen. Dus... bouwen volgens de handleiding en later eventueel aanpassen als dat dan nog kan..

Het overzicht van de onderdelen sectie 4.


Zie je onder nummer 451: 408 stuks klinknagels. !!!!!!!!

En hieronder het bouwplan van de binnenzijde van het chassis.



Ik heb vorig jaar alle gaten in het frame . sectie 4.1, al geboord.
Sectie 4.2 is een correctie van het chassis en dat heeft Semblat bij deze kit zelf al gefreesd.
Ik kan dus door door naar sectie 4.3., de kogellagers en steunen.


Nodig zijn onderdelen 429, 430, 304 (kogellagers) en hulpstuk 437
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten