zaterdag 31 oktober 2009

030TU

Al dagenlang zit ik nu te Googelen en te puzzelen (en te telefoneren met andere modelmedebouwers). Op de foto's zie je het al, er is een grote diversiteit tussen alle machines. Daarbij zal het ook nog zijn voorgekomen dat een enkele machine constructiewijzigingen zal hebben ondergaan. Ik was gewaarschuwd, want dat stond ok al in de literatuur. Maar als modelbouwer wil je toch het naadje van de kous weten voordat je met bouwen begint. Lang leve het bestaan van spreadsheets.

Ik heb zowel met tekst als met kleuren aangegeven waar de verschillen/overeenkomsten zitten t.o.v. beschikbare foto's en vergaarde kennis.
Net zoals bij een stoplicht:
-rood: afwijkend, kan echt niet
-oranje: nog even over denken
-geel: met even gas geven en aanpassen, dan kan het
-groen: geen echt probleem.

Knalgroen is er geen enkele optie !!!!!!!!



Ik ben nog niet klaar met het schema, maar vooralsnog zijn er een paar opties:
030TU3
030TU20 (de meest waarschijnlijke en rondom foto's beschikbaar)
030TU22
030TU43
030TU57
Ik puzzel door.
Vandaag als onderwerp......de injecteurs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten