dinsdag 15 mei 2012

Archiefwerk op Terschelling

Afgelopen twee maanden heb ik niet stil gezeten, maar van het een komt het ander... Door het zoeken naar spoorse plaatjes en verhalen bij het Behouden Huis, heb ik aldaar wat vrijwilligerswerk op me genomen en dat is het digitaliseren van het beeldarchief. "Slechts" 40.000 foto's scannen en toegankelijk maken. Ik ben nu een tijdje bezig en ben per dag (avond) 4 uur bezig en haal dan 150 scans waarvan circa 250 losstaande en bewerkte foto's opgeleverd kunnen worden. Ga maar rekenen..... daar ben ik wel een jaartje mee bezig want er moet ook nog wel tijd overblijven voor modelspoor zaken.



Met de rode stippen zie ik, en anderen, wat gedaan is. Gelukkig ben ik al verder dan je hier kunt zien.




Er zitten prachtige afbeeldingen tussen, zoals onderstaande.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten