dinsdag 24 mei 2011

Terschellinger zolderbaan

Zoals eerder gezegd...niet morgen klaar.... maar wel overmorgen.

Alle `losse zooi` zit netjes in kratten onder de lange tafel. Platen houten, lange profielen en latten onder de korte tafel. Die schuif ik via het trapgat zo naar beneden, ruimte zat.
Kleinere latten, planken en balkjes hangen aan het plafond.
Dus... ik kan nu overal bij en alles terugvinden. Ben dus weer tevreden.

En als ik aan het werk ben laat ik het luik met een electrische lier zakken zodat er geen klein/groot ongeluk kan plaatsvinden.






1 opmerking:

  1. Hoi Frits,

    Op de duurzaamheidsbeurs vorig jaar hadden we het over plannen op Terschelling. Ik ben daar nog steeds voor in.

    Neem je contact op?

    Groeten,

    S. Valk Midsland

    BeantwoordenVerwijderen