zaterdag 21 mei 2011

Terschellinger spoor 0 modelbaan

Wanneer je je nek breekt over stapels hout en zooi die je niet meer gebruikt, ga je dat ooit eens een keertje opruimen. Op mijn zolder in de schuur heb ik de nok verbonden door draaglatten. Kan er net onderdoor lopen. Daar liggen dus nu veel lange lattten en balken op.
En wat doe je met balken 15x8 cm (resten van de spanten van dezelfde zolder) en multiplexplaten ???????????? precies. .....poten en dragers maken en daar de platen overheen. Toen wist ik het... hier ga ik een spoortje leggen want bergruimte is er voor de gebruikelijke zooi onder de tafel.
Wat ga ik maken:
Aan een kant: 300 x 60 op 80 cm hoogte onder de schuine kap.
Aan de andere kant 540 x 60 .....
Loopruimte tussen beide kanten 1 meter en het trapgat (nog zonder hek)

Mooie ruimte om heel eenvoudig met normaalspoor materieel heen en weer te rijden op de andere kant misschien Terschellinger smalspoor.

Let op... dit is niet morgen klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten