zaterdag 27 november 2010

Nulpunt Etsplaten

Als er belangstellenden zijn voor etsplaten van het C10c couperijtuig en de Grote Sik of misschien ook andere modellen van het Nulpunt, laat het even weten.
Dit in verband met een mogelijke bestelling op korte termijn. Let op, het gaat alleen om de etsplaten en vooralsnog niet om de onderdelen.

Het assortiment vindt je hier.
.
Om teleurstellingen te voorkomen... de etsplaat van het SS rijtuig is niet meer te maken omdat de film zich ergens bevindt waar niemand hem meer kan vinden. In ieder geval niet bij mij thuis. Dat was even balen toen ik daar achter kwam.

Voor belangstellenden: gebruik de rubriek "reacties" onder in dit bericht.
.
.

6 opmerkingen:

  1. Frits,

    Zou het tramlokje ook geschikt zijn voor smalspoor ? (voor op m'n 'Langs Weg & Rail in Nul'-baantje) En wat zou zoiets kosten?

    Guillaume Veenhuis
    smalspoorcompagnie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi frits,

    Als je nog eens gaat etsen, zou ik wel een plaat voor de c10c willen hebben. Gaan we ergens in de toekomst dan nog wel bouwen.

    groeten,

    Huib Maaskant

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi frits,

    Ik heb wel interesse in de etsplaat
    van de groente- en koelwagen met messing frame.

    Misschien heb ik ook wel interesse
    in een etsplaat van de HSM D-rijtuigen AB en C
    maar dit hangt met name van de kosten af

    Groeten,
    Rolf van Maasakker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, fout knopje.

    Dag Frits,

    Kun je een schatting geven van de kosten voor etsplaten voor de C10c en de 5800?

    Mvg,
    Gerben.
    gerben.doornbos at skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou interesse hebben in de etsplaten van de grote sik met eventueel de vierwagenset.

    Met vriendelijke groet,
    Marcel van Rijsbergen

    BeantwoordenVerwijderen