Er is een constructie gemaakt die afneembaar is met bouten en moeren , maar waarbij de trekstang vast is gesoldeerd aan de remcylinder.
Mede door concessies die i.v.m. de afwijkende maat van de bodemplaat gedaan moesten worden,
zijn de remschoenen op buis (2x1 mm) geplaatst waar aan de andere kant een boutje van 1 mm is gesoldeerd. Deze hoort aan de stelbalk vastgemaakt te worden, maar is nu aan de "houten" bodem bevestigd. De kop is later afgevijld.
Ook zie je dat de linker "driehoek" met een lange stang (1mm draad) met de rechterzijde is verbonden. Deze stang is dus de boosdoener voor de afwijkende constructie.
In het midden zie je het uiteinde van de vork die het "vaste" punt vormt. Die komt in het "dubbele" T-profiel dat aan de bodem is vastgezet. Zie de tweede foto





Wat dan nog moet:
1. gasleiding over het dak
2. remslangen
2. remslangen
3. stoomkoppelingen
4. buffers.
5. treeplanken langs de wagen
Dit zijn allemaal werkjes die zo gedaan zijn, dus binnenkort wordt de wagen opgeleverd.
!!! Voor de weet: de HSM uitvoering kende geen rangeerdersgrepen onder de buffers.
.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten