

Ook zijn van de dommen de gietnaden weggehaald met een polijstschijf
Voor het drijfwerk ben ik toch ook maar over gevaan tot het maken van de uiteindelijke versie.
Begonen met de centrale as (GROEN) in de rijrichtng-omzetter. M-1 boutje en moertje. Links daarvan (ROOD) is een boutje van M-0,8 aangebracht. Daarboven zie je een vaste nok (PAARS) die als nok aan een achterliggend onderdeel vastzit.

Begonen met de centrale as (GROEN) in de rijrichtng-omzetter. M-1 boutje en moertje. Links daarvan (ROOD) is een boutje van M-0,8 aangebracht. Daarboven zie je een vaste nok (PAARS) die als nok aan een achterliggend onderdeel vastzit.
Links onder (GEEL) is er een as van 1,0 mm draad. Hier kan geen bout/moer omdat ook het allerkleinste moertje aan de achterkant tegen de drijfstang aanloopt.
Rechtsonder zie je 2 x M-0,6 boutjes (BLAUW).
Rechtsboven (ROZE)... moet nog gedaan worden, maar die worden M-0,6.
Hoe klein is M-0,6 ?????. De stift is zo dun dat je met het blote oog (althans de mijne) de schroefdraad niet ziet. Bril en loupe helpen. Als gereedschap werk ik met twee omkeer-pincetten want steeksleuteltjes heb je niet onder M-1,5.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten