Op de foto zie je stiften waar de remschoenhangers aan moeten komen.
Hieronder zie je de "zichtkant".
Op de volgende foto de binnenkant.
Heel vreemd....Alle remschoenhangers van as 1, 2 en 3 worden vastgezet met schroeven zodat ze op de juiste positie gezet kunnen worden om kortsluiting te voorkomen. Hier, op de acherste as...helemaal niets. Even schuiven tijdens het rijden en de boel valt ook nog eens van de stiften af. De gedachtengang van de constructeur kan ik hier echt niet volgen, althans nu nog niet.
In de handleiding wordt overigens niet gesproken over solderen. Dit onderdeel bevat de code "E" (emboiter , te vertalen als inpassen... dus loslaten)

Mijn oplossing:
1. De stiften verwijderen en een gat (voor M1 boutje) door de beugel boren.
2. Aan de remschoenhouder een nieuwe stift maken, maar dan van buis 2 mm diameter en 1 mm binnen. Hierin wordt een schroefdraad M1 getapt.
Gelijk alle opvallende schroeven vervangen door zeskantbouten.

Geen opmerkingen:
Een reactie posten